Lesprogramma EHBO seizoen 2018 – 2019

Met de zomer vlak voor de deur hebben wij de eerste voorbereidingen voor het nieuwe EHBO seizoen al afgerond.
Het blijft altijd even een puzzel om zo efficiënt mogelijk het nieuwe cursusjaar in te richten en rekening te houden met alle lessen en de capactiteit van onze instructeurs. Maar het is weer gelukt!

Voor onze gevorderden starten de herhalingslessen op 2 oktober 2018. Dit is een avond voor alle groepen. Alle leden zullen eind van de zomer de groepsindeling en het lesprogramma ontvangen. In het nieuwe EHBO seizoen biedt de KNV EHBO afdeling Uithoorn weer drie cursussen aan:

* wijzigingen voorbehouden.

De jaarlijkse oefening bij Quaker Chemical staat gepland op 27 november 2018. Altijd een mooi moment voor onze EHBO’ers en de BHV’ers van Quaker Chemical om hun vaardigheden te toetsen.
Wil je eerst nader kennis maken met onze vereniging? Op de brandweerdag (eerste zaterdag van oktober) in Uithoorn staan wij altijd met een stand en beantwoorden we graag alle vragen over onze cursussen en de vereniging. Natuurlijk kun je ook jezelf al inschrijven voor één van de cursussen.