Cursus EHBO

Wil je ook eerste hulp kunnen verlenen en ben je op zoek naar een goede en complete cursus EHBO? Kies dan voor onze vereniging. Wij verzorgen al sinds 1953 deze cursus in Uithoorn e.o. Iedereen vanaf 16 jaar en ouder kan zich voor deze cursus opgeven.

Cursusinformatie

De cursus EHBO bestaat uit 12 lessen van 2 uur en leidt op voor het diploma eerste hulp inclusief reanimatie en AED training. De cursus sluiten we af met een officieel examen van het Oranje Kruis.

De cursusavonden worden gehouden op de dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in De Scheg, Arthur van Schendellaan 100A in Uithoorn. Op dinsdag 3 oktober 2023 starten we weer met een nieuwe cursus.

Het lesgeld voor de cursus bedraagt € 199,-. Dit bedrag is inclusief cursusboeken, verbandmateriaal en examenkosten. *Een eventueel herexamen komt voor rekening van de cursist.

Veel ziektekostenverzekeraars vergoeden (een deel van) de kosten van een EHBO-opleiding. Dit geldt overigens alleen als je aanvullend verzekerd bent. Informeer hiernaar bij jouw verzekeringsmaatschappij.

Het cursusgeld kun je overmaken op ING Bank rekeningnummer NL63INGB0001756720 t.n.v. EHBO vereniging Uithoorn te Uithoorn. Dit bedrag moet betaald zijn vóór aanvang van de cursus.

Geef je op voor de cursus via het inschrijfformulier. Na ontvangst van dit formulier word je definitief ingeschreven voor de cursus en ontvang je hiervan nog een bevestiging. Let op: soms komt de bevestiging in de spam-box terrecht. Als je nog niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze secretaris.

Herhalingslessen

Na het succesvol afronden van bovengenoemde cursus nodigen we je van harte uit om ook de herhalingslessen te volgen bij de gevorderden. Door het volgen van de herhalingslessen houd je niet alleen het diploma geldig en je vaardigheden op peil. Ook leer je extra vaardigheden en krijg je verdieping op verschillende onderwerpen. Daarnaast zijn we gewoon een leuke vereniging! Het lidmaatschap voor de herhalingslessen is € 35,-. Kijk verder voor meer informatie.