Nieuwe cursusdatums seizoen 2015/2016

Dit jaar gaat op 29 september de nieuwe EHBO cursus van start. De herhalingslessen beginnen een week eerder op 22 september. Heb je al een EHBO diploma, maar ben je op zoek naar een andere vereniging? Je bent bij ons van harte welkom! Bij voldoende deelnemers verzorgen wij op 2 en 9 februari de opleiding reanimatie/AED. In twee avonden wordt je de fijne kneepjes van de het reanimeren en het gebruik van een AED geleerd. De herhalingsles voor niet-leden wordt gegeven op 15 december 2015. Ook zullen we in 2016 weer een cursus EHBO Kind organiseren. Dit doen we in drie avonden op 8, 15 en 22 maart. Op 5 april is de herhalingsles voor onze leden gepland. Niet-leden kunnen de herhaling op 19 april bij ons volgen. We hopen iedereen in het nieuwe seizoen weer te zien! Alle opleidingen worden gegeven op de dinsdagavond in Activiteitencentrum De Scheg, Arthur van Schendellaan 100A te Uithoorn.