Lid worden

Onze EHBO vereniging kent één soort lidmaatschap. Als je de namelijk de volledige cursus EHBO hebt afgerond, wordt je gevraagd of je lid wil worden van onze vereniging. Je krijgt dan voor aanvang van het nieuwe seizoen een uitnodiging om deel te nemen aan de herhalingslessen. Zo houd je het diploma geldig en breid je jouw kennis en vaardigheden op het gebied van EHBO uit!

Daarnaast leer je dan ook alle andere leden van onze mooie vereniging kennen. Ook kun je het geleerde in de praktijk brengen door inzet te verlenen op de verschillende evenementen waar wij jaarlijks in gemeente Uithoorn staan.

De contributie voor 2020-2021 bedraagt: € 35,-.

Geldig EHBO diploma

Ook als je niet bij onze vereniging de opleiding hebt gevolgd, kun je natuurlijk ook lid worden van onze vereniging! Met een geldig EHBO diploma kun je je bij ons aansluiten en de herhalingslessen volgen. Zo houd je jouw vaardigheden op peil en blijft je ook voldoen aan de competenties die nodig zijn om je diploma geldig te houden. Onze enthousiaste instructeurs verzorgen met veel plezier de lessen.

Wil je geen lid worden, maar wel op andere wijze onze vereniging (financieel) steunen? Neem dan contact op met onze secretaris voor de mogelijkheden.